Kako do nas

Turizem na vasi Muhvič leži neposredno ob reki Kolpi, 2 km zahodno od vasi Stari trg ob Kolpi, v naselju Dol. Spada pod Poljansko dolino ob Kolpi, ki leži na jugovzhodu Slovenije, zajema zahodni del Bele krajine in jugovzhodni del Kočevske.

Najbližje mesto je Črnomelj, oddaljen dobrih 18km, od Ljubljane do Dola pa vam vzame okoli 1h 30min vožnje in je oddaljen dobrih 90km.

Iz Ljubljane

Če prihajate iz smeri Ljubljana, je najkrajša pot Škofljica – Ribnica – Kočevje – Livold. Ko pridete v naselje Livold, nadaljujete pot v smeri Črnomelj/Vinica. Pot nadaljujete naslednjih 25km, mimo številnih vasi do naselja Predgrad. Nekaj metrov za tablo, ki označuje konec naselja Predgrad, zavijete desno (na tem mestu je postavljena tudi tabla “Dol 3” – nasvet za lažjo orientacijo). Cesta se naslednje 3km spušča proti dolini Kolpe v naselje Dol. Držite se desne strani in pot nadaljujete po glavni cesti mimo table, ki označuje konec naselja “Dol” in na vaši desni strani bi morali zagledati Kamp Muhvič.

Iz smeri Novo Mesto – Črnomelj

Če prihajate iz smeri Novo mesto, je najkrajša pot mimo Črnomlja. Ko prispete v Črnomelj sledite tablam za Kočevje. Ko pridete do naselja Kanižarica sledite tablam Kočevje/Stari Trg. Ko prispete v naselje Stari Trg, sledite tabli Dol/Fara. Na koncu naselja se bo cesta spustila proti dolini Kolpe. Čez 2km boste prispeli v naselje Dol. Kamp Muhvič se nahaja približno 50m pred tablo, ki označuje začetek naselja “Dol”. Ko boste prečkali naselje Prelesje boste čez približno 600m zagledali kamp na vaši levi strani.